Fin fint

Jorå surru, såattsåere!


Sitter här nu. Vet varken ut eller in. Jo..jag vet en del. Men vafan!
Orka. Helt ärligt. Jag gör inte det iallafall. Orkar inte. Inte nu. Inte sen.

Något jag orkar är att sitta här, framför min kära dator, lyssna på min kära musik..
Jag tänker..Tänker på hur det kunde bli. Om det kan bli? Jag hoppas innerligt att det kan det.. Får se om några veckor när jag är ledig. Då drar jag. Jag ska ta chansen... jag ska våga... jag ska hoppa. (inte bokstavligt)

Kärlek är en fin sak. Jag känner den. Kärleken.

come close to me
only your love can do me
every little thing i do you are
baby you know youre special
i dont care what the rest do
every little thing i do you are

..här står det saker..

Skriv något fint..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas inte för andra)

Din blogg?

Säg nåt snällt ♥

Tack för det =)
RSS 2.0