Onsdag

Hej och hallå!!

Sitter i den undebara soffan och kollar på tv, samtidigt som jag har datorn i knäet. Mysigt!
Denna vecka har varit förvånansvärt lugn. Okej det är bara onsdag. Men i valiga fall är jag på väg ut eller gör mig iordning vi den här tiden. På nåt vis känns det bra. Att vara hemma en kväll alltså. De senaste månaderna har varit lite galna. Men sjukt roliga! Livet ska ju levas =) Och varför inte ha kul under tiden??

Tänker en del. Som alltid. Ibland tror jag att jag tänker lite för mkt. Och då menar jag inte alldagliga saker. Utan på sånt där, du vet.. På någon. Varför??

Just nu skulle det vara mysigt med lite sällskap. Visst, Stina var precis här. Men jag menar manligt sällskap. Någon som tycker om en på det där mysiga sättet liksom. Någon som kan mysa in sig med och kramas med. Visst finns det några som skulle ställa upp frivilligt. Men det spelar ju ingen roll.. Det är ju aldrg dom man vill ha. Man vill ju alltid ha den där mystiska, eller den där otillgängliga.. Fan.. Men men. Jag får väl lugna mig lite. Chilla liksom..

Godnatt


p.s. på söndag fyller jag år =)

..här står det saker..
Postat av: Issa

så du fyller år på söndag? :)

grattis i förskott! :D

2008-08-14 @ 23:08:35
URL: http://eliiissa.blogg.se/

Skriv något fint..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas inte för andra)

Din blogg?

Säg nåt snällt ♥

Tack för det =)
RSS 2.0