hemma

Hemma på söder. Vill aldrig lämna den här lägenheten.
Jag älskar den!

Sitter nu här lite halvt berusad i min ensamhet. LÅter hemskt. Men J var här och hjälpte mig med mitt käksbord sen drog vi några glas vin. Han skulle dra till Ön för att grilla och jag stter och väntar på min kusin, för att sen dra och käka med släkten. Kan bli trevligt tror jag =)

Börjar bli rastlös, vill dra ut. Men det håller inte. Måndag liksom..
Men det är väl nice. Haha!

Han den där. Han fastnar liksom i huvudet på mig. Han sitter där...fast i hjärnan på mig fast han inte borde det. Eller borde han kanske det?? Många frågor nu...men inga svar tyvärr...

50 mil...

..här står det saker..

Skriv något fint..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas inte för andra)

Din blogg?

Säg nåt snällt ♥

Tack för det =)
RSS 2.0