om man kunde spola tillbaka tiden..

..bara litegrann. Några år eller så. Hade jag gjort annorlunda då? Ibland önskar jag det. Men jag tror inte det hade spelat någon roll. Tror att det hade blivit knasigt iallafall.. Eller ja, det är klart det hade blivit det. Bara på ett annat sätt... Fan! Varför tänker jag såhär. Jag gör mig själv en sån otjänst.. Men det jag tänker just nu skulle vara rätt så mysigt.. Eller? Ärs, det är som det är och så får det lov att vara. Hur som helst var det underbart nu sist. Och snart ska vi ju ses igen.. Hahaha..Känner mig som en tönt i högstadiet eller nåt. Lyssnar på Amos Lee också. Kärleksmusik alltså. Ja, nu är det avgjort. Jag ÄR en tönt.

Tack och hej, jag hoppar nu då! Hahaha =)


Tjingeling!

..här står det saker..
Postat av: Joanna

Du är Min tönt!

2008-04-09 @ 15:51:26
URL: http://lupembe.blogg.se

Skriv något fint..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail: (visas inte för andra)

Din blogg?

Säg nåt snällt ♥

Tack för det =)
RSS 2.0